01
Bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden, tıbbın tüm alanlarındaki değişimlere ayak uyduran, sağlık sektörünün ihtiyaçlarını gören ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda gerçekçi politikalar ile büyümeyi hedefleyen, “İLK DEFASINDA VE HER DEFASINDA DOĞRU HİZMET” ilkesini benimsemiş uzman kadromuzla en güvenilir sağlık hizmetini sunarak, güvenilir, kaliteli ve şeffaf hizmet anlayışı ile insanların tercih ettikleri ilk adres, sağlık çalışanlarının kariyer hedeflerinin merkezinde referans gösterilen öncü bir kurum olmak.
02
İnsan sağlığını koruma ve geliştirme görevini nitelikli, çağdaş ve bilimsel esaslar çerçevesinde etik değerlere bağlı, hasta ve hasta haklarına saygılı “BİZİM İÇİN DEĞERLİSİNİZ” ilkesini benimsemiş nitelikli ve uzman kadromuzla “KANITA DAYALI SAĞLIK HİZMETİ” sunmak
03
Kadın Doğum Servisinde yatan hastalar için özellikle bayan refakatçi kalması istenmektedir.
04
Refakatçilerin, adlarına düzenlenmiş refakat kimlik kartlarını sürekli takılı tutmaları gerekmektedir.
05
Refakatçiler hastane kurallarına uymalıdırlar. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
06
Refakatçiler istirahat edebilmeleri için hasta odalarında bulunan refakatçi koltuklarını kullanabilirler.
07
Refakatçiler (hekim ve hemşire direktifleri dışında) hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmamalıdır. Refakatçiler hastanın bakımına izin verildiği ölçüde yardım edebilirler.
08
Refakatçiler, hastaneye ait malzemeleri düzenli ve temiz tutmalıdır. Hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılamak mecburiyetindedir.
09
Refakatçiler, ilgili hekim ya da hemşire bilgisi dışında, hastalarını hastane dışına çıkarmamalı ve yatağını değiştirmemelidirler.
10
Refakatçiler, hastanede tütün ve alkollü madde kullanamazlar.
11
Refakatçiler, hasta odaları ve koridorlarda yüksek sesle konuşmamalı, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemelidir.
12
Refakatçiler, refakat kartlarını göstermek sureti ile hastanemiz yemek hizmetlerinden ayrı bir ücret ödemeksizin yararlanabilirler.
13
Refakatçiler, hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidirler.
14
Refakatçilerin, sık sık refakatçi değişikliğine gitmemeleri, değişikliğin zorunlu olması halinde durumu klinik sorumlu hemşiresine bildirmeleri gerekmektedir.